Kodėl mums patiko „Sūri pamoka“?

Spausdinti

Kodėl mums patiko „Sūri pamoka“?

      Paprastai sakome, kad pamokos būna lengvos arba sunkios, įdomios arba nuobodžios, bet frazė „sūri pamoka“, sutikite, skamba neįprastai.

      Tokią pamoką – išmėginimą rugsėjo 26 dieną teko patirti mums, Juozo Lukšos gimnazijos IA klasės mokiniams, pasirinkusiems biotechnologijų kursą. Kartu su chemijos mokytoja A. Račkauskiene ir klasės vadove I. Griniene netradicinėje erdvėje Druskinininkuose, menininkų Aušros ir Tauro Česnulevičių įkurtoje druskos studijoje, dalyvavome edukacinėje programoje, kurios metu turėjome galimybę geriau susipažinti su druskos savybėmis ir jos panaudojimo bei apdorojimo galimybėmis.

      Iš tiesų šią pamoką galima pavadinti „5D“ pamoka. Visų pirma, išgirdome  daug informacijos apie druskos rūšis, sveikatai kenksmingas ir naudingas savybes, gydomąjį poveikį. Taip pat turėjome galimybę paliesti druskos luitus, dirbti su jais, lipdyti, kurti iš druskos ir kitų medžiagų mišinio, galėjome iki soties prisikvėpuoti druska prisotinto oro, paragauti mineralinio vandens, tačiau pats įdomiausias ir prasmingiausias, žinoma, buvo kūrybinis darbas, savo „druskinuko“, skulptūrėlės iš druskos, kūrimas. Menininko Tauro padrąsinimai, patarimai, kaip išlaisvinti kūrybiškumą, kaip realizuoti savo idėjas kuriant, buvo patys vertingiausi. Kūrybinio darbo rezultatai nustebino mus pačius — jei netikite, galite pasižiūrėti parodėlę gimnazijos chemijos kabinete.

      Taigi, jeigu „sūrios“ pamokos rezultatas toks puikus, įdomu, kokia būtų „rūgšti“, „aštri“ arba „saldžiarūgštė“ pamoka?

      P. S. Dėkojame Arnui ir Gabijai už gerai atliktą gidų darbą.

IA klasės mokiniai

Joomla! derinimo konsolė

Sesija

Profilio informacija

Atminties naudojimas

Duomenų bazės užklausos