• header01.jpg
  • header02.jpg
  • header03.jpg
  • header05.jpg
  • header06.jpg
  • header07.jpg
  • header09.jpg

Vaikų ir jaunimo socializacijos projektas „Sėkmingas Aš-2”

2020 metais iš socializacijos projektui „Sėkmingas Aš-2” skirtų lėšų I-II kl. mokinių grupelės buvo pakviestos dalyvauti praktiniuose šešiuose užsiėmimų cikluose „Pokalbis su pykčiu“. Spalio-lapkričio mėnesį ARG studijos lektorės G.Ringienės vedamuose užsiėmimuosebuvo taikomi kūrybiniai meno terapijos metodai. Užsiėmimų tikslas, parodyti dalyviams, kad pyktis yra svarbi emocija, kaip ir visos kitos. Ji parodo mums gyvybiškai būtinus, savivoką stiprinančius dalykus. Pavyzdžiui, kad pažeidžiamos mūsų ribos, nepatenkinami tam tikri mūsų poreikiai ir panačiai Visi vienoje ar kitoje situacijoje supykstame ir tai yra normalu. Svarbu, nebijoti pažinti pyktį, kelti klausimą, kodėl supykau? Žinoma, kartais pykčio mumyse susikaupia per daug, tuomet reikia rasti priimtinų būdų jam išlieti, išmokti tvarkytis su pykčiu. Bet pirmas svarbus žingsnis, be kurio neįmanoma suvaldyti pykčio (juk negali suvaldyti to, ko nepažįsti), tai susitikimas, susipažinimas su šia emocija. Su dalyviais taikant kūrybinius metodus buvo kalbama apie tai, kaip atrodo kiekvieno iš jų pyktis, kokiose situacijose dažniausiai supyksta, kokios papildomos emocijos lydi pyktį, kokios kitų žmonių savybės pykdo ir t.t. Taip pat diskutuojama apie tai, kaip išreikšti pyktį socialiai priimtinu būdu. 

Naudojamos priemonės (dažai, plastilinas, popierius, metaforinės kortelės ir kt.) padėjo atsakyti į daugelį vidinių klausimų, ieškojimų ar kilusių skaudulių. Antrajame užsiėmime kiekvienas dalyvis ant stiklo nuotraukų rėmelyje dažais tapė metaforą – mano emocijų namas. Jeigu mūsų kūnas būtų namas, kur kokia emocija gyventų, kokios ji būtų spalvos, formos, kokią vietą name pasirinktų. Kur tame name gyvena pyktis? Kaip jis atrodo? Kaip elgiasi name? ir pan. Tapymas ant stiklo leido lengvai transformuoti sukurtą piešinį, jį pataisyti, taip kaip norisi: ką nors svarbaus pridėti, arba nutrinti kažką, ko nesinorėtų palikti.

Socialinė pedagogė G.Orintienė ir psichologė L.Labatmedienė vedė I klasių mokiniams, komandos formavimo užsiėmimus. Užsiėmimų metu dirbdami grupėse mokiniai pažino ne tik savo stiprybes ir silpnybes, bet praktiškai išbandė komandinio darbo subtilybes. Tokiu būdu mokiniai galėjo geriau pažinti vieni kitus bei susipažinti su komandinio darbo principais.

Psichologė L.Labatmedienė vedė savižudybės prevencijos užsiėmimus III kl. mokiniams, relaksacijos užsiėmimus II kl. mokiniams, bendravimo ir konfliktų valdymo užsiėmimus I kl. mokiniams, siekdama emocinės mokinių gerovės.

UNIFORMŲ UŽSAKYMAS

BĮ UAB „Tometa“
Technikos g. 18S, Kaunas
tel. 837 455 185
el.paštas: info@uniformos.lt
www.uniformos.lt 

Plačiau apie mokyklinę uniformą   

PARTNERIAI

 

 
 

NAUDINGA

 

   

 

 

Gimnazijos kontaktai

S. Lozoraičio 13, Garliava, LT-53226, Kauno r.
Telefonas/Faksas: +370 37 55 12 55
El. paštas: luksos.gimnazija@gjlg.lt

Prisijungti

  

Dėl prisijungimo duomenų mūsų gimnazijos mokiniams arba mokinių tėvams

Nauji mokiniai bei jų tėvai prie TAMO dienyno jungtis gali su ankstesnėje mokykloje turėtais prisijungimo vardais ir slaptažodžiais, tik reikia gauti mūsų gimnazijos asmeninius raktus arba vaiko raktus. Kitų dienynų naudotojai turi registruotis iš naujo.

Nauji I kl. mokiniai prisijungimo duomenis gauna IT pamokoje pirmąją rugsėjo savaitę, o tėvai - iš klasės vadovų.

Nauji kitų klasių mokiniai ir jų tėvai, dėl prisijungimo duomenų kreipkitės el. paštu: info@gjlg.lt

Mokiniai temos eilutėje turi parašyti "Dėl TAMO mokiniams", o  laiške - savo vardą, pavardę bei klasę.

Mokinių tėvai temos eilutėje turi parašyti "Dėl TAMO tėvams", o  laiške  turėtų nurodyti savo vaiko vardą, pavardę bei klasę.

Prisijungimo duomenys bus atsiųsti per tris darbo dienas.

 

Lankomumas

Šiandien323
Šią savaitę1709
Viso1155582

Dabar lankosi

10
Statistika nuo 2014-10-15

Joomla! derinimo konsolė

Sesija

Profilio informacija

Atminties naudojimas

Duomenų bazės užklausos